« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

5. Interpelacje

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z wykonania podjętych uchwał przez Radę Miejską oraz sprawozdanie z pracy Burmistrza w okresie między sesjami

7. Podjęcie uchwał w sprawie:

c) wprowadzenia zmiany w uchwale numer 53/VIII/19 Rady Miejskiej w Chorzelach z dnia 30 kwietnia 2019 roku w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso,

d) wprowadzenia zmiany w uchwale Nr 54/VIII/19 Rady Miejskiej w Chorzelach z dnia 30 kwietnia 2019 roku w sprawie zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso,

f) określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu aktualizacji Strategii Rozwoju Gminy Chorzele na lata 2021-2028, w tym trybu konsultacji, o których mowa w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,

h) zmiany Uchwały Nr 275/XXXVIII/21 Rady Miejskiej w Chorzelach z dnia 30 września 2021r. w sprawie określenia średniej ceny jednostek paliwa w Gminie Chorzele na rok szkolny 2021/2022

i) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat i tryb ich pobierania

j) zmiany uchwały nr 274/XXXVIII/21 z dnia 30 września 2021 r. w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na terenie Miasta i Gminy Chorzele na 2021 rok.

k) przekazania projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Miasta i Gminy Chorzele organowi regulacyjnemu - Dyrektorowi Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Białymstoku celem zaopiniowania

9. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej