Porządek obrad
                
                1. 
                Otwarcie sesji. Stwierdzenie prawomocności obrad.
            
                    
         
                
                2. 
                Przyjęcie porządku obrad.  
            
                    
         
                
                3. 
                Przyjęcie protokołów z  II,III,IV sesji Rady Miejskiej.
            
                    
         
                
                4. 
                Sprawozdanie z pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
            
                    
         
                
                5. 
                Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy za 2023 rok:
            
                    
         
				
                a) 
                Debata nad przedstawionym raportem o stanie Gminy,
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Chorzele wotum zaufania.
           	 
                                        
                             
                
                6. 
                Analiza sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy Chorzele za 2023 rok:
            
                    
         
				
                a) 
                Zapoznanie się z treścią Uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy Chorzele  sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2023 rok.
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                Przedstawienie stanowiska Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu Gminy za 2023 rok.
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                Zapoznanie się z treścią Uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Chorzelach w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Chorzele za 2023 rok.      
           	 
                                        
                             
                
                7. 
                Podjęcie uchwał w sprawie:
            
                    
         
				
                a) 
                zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Chorzele za 2023 rok oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Chorzele za 2023 rok,
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                zatwierdzenia skonsolidowanego bilansu Gminy Chorzele za 2023 rok,
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Chorzele za 2023 rok.
           	 
                                        
                             
				
                d) 
                Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Chorzele na lata 2024-2037,
           	 
                                        
                             
				
                e) 
                zmiany uchwały budżetowej na 2024 rok,
           	 
                                        
                             
				
                f) 
                zarządzenia  poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso.
           	 
                                        
                             
				
                g) 
                zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi        w drodze inkasa, wyznaczenia  inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
           	 
                                        
                             
				
                h) 
                wyboru członka do Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu.
           	 
                                        
                             
				
                i) 
                wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości służebnością przesyłu.
           	 
                                        
                             
                
                8. 
                Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej na 2024 rok i przyjęcie planów pracy komisji  stałych na 2024 rok.
            
                    
         
                
                9. 
                Zapytania i wolne wnioski.